  • Data: 2010-02-12 12:26:54
    Temat: Re: zrzeczenie sie spadku a długi.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Masz uraz na punkcie kruka, to nie jesteś obiektywny. Wykorzystywanie

    Nie uraz a doświadczenie.

    > jak każde inne. Sąd też wyda nakaz zapłaty na podstawie przedawnionego
    > roszczenia, a potem czeka, czy pozwany zna się na swoich prawach, czy
    > nie. Nie ma w tym nic niezgodnego z prawem.

    Ale sędzia na tym nie zarabia.

    > Masz jakiś kompleks?

    A ty?

    > Skoro ustawodawca uważa, że 13-latka powinna odpowiadać do pewnego
    > stopnia za długi krewnego, to nie rozumiem oburzenia, że niektórzy z
    > takich przepisów korzystają.

    Bo usiłują z nich korzystać w sposób nieetyczny, celowo wprowadzając
    ludzi w błąd, wykorzystując ich niewiedzę albo zwyczajnie brak
    odporności psychicznej na bandycką presję - ludzie, którzy wiedzą, że
    zapłacili, poddają się presji żeby mieć święty spokój.