    From: pavka <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zrzeczenie roszczenia a następca prawny
    Date: Mon, 18 Oct 2010 08:37:21 -0700 (PDT)
    <9...@a...googlegroups.com>
    <i9hnd0$g5f$1@inews.gazeta.pl>

    Rozumiem, to jeszcze na koniec:

    W innej sprawie osiągnąłem stary (nie respektowany przez obecnych
    wlascicieli) sposób korzystania.

    Obecna - stara opinia biegłego geodety opiera się głównie na tym, że
    nie należał mi się ten sposób korzystania i , ze korzystali pozwani z
    tej czesci zgodnie z zapisem (co zostalo zmienione przez SA).

    Biegły na tej podstawie stwierdzil, ze skoro tak to wg niego nalezy
    wycenić moją część i odsprzedać to drugiej stronie bo nie istnieje
    inny pozdzial, ktory zaspokoi pozwanych i da i ta czesc co obecnie
    uzytkuja bo brakuje im udzialow.

    Teraz został powołany biegły , żeby wycenić moją cześć (która przez SA
    została przyznana słusznie do wyłacznego korzystania mi jako
    wlascicielowi) w celu sprzedazy tej części pozwanym bo skoro taka jest
    opinia bieglego (niewazne, ze powiedzialem to co wyzej napisalem) to
    tak nalezy zrobic...

    Dla mnie to szok, 30 lat moja wspolwlasnosc, zapis korzystania w KW -
    nie dosc ze najpierw rok czasu problemy (z nowym wlascicielem), zeby
    dojsc do swojego to teraz jeszcze SR chce odsprzedac moja czesc im ,
    ze niby im sie nalezy?

    Ratunku :-)