    From: pavka <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zrzeczenie roszczenia a następca prawny
    Date: Sat, 16 Oct 2010 07:37:49 -0700 (PDT)

    On 16 Paź, 10:02, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Nie rozumiem pytań.
    > Po prostu nie można się zrzec prawa zniesienia współwłasności na stałe.
    > Można zawrzeć umowe.
    > A by cofnąć taka sprawę w sądzie nie trzeba się niczego zrzekać.
    >
    > --
    > @2010 Johnson
    > Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

    A jak mogę cofnąć sprawę , którą założyłem bez zgody drugiej strony?
    Ewentualnie wyjasnij mi proszę co znaczy, że podział zmniejsza wartość
    użyteczną gruntu? Bo raczej o to mi chodzi, gdyż okazało się, że
    obecne granice działki nie są prawidłowe i po ich poprawieniu ten
    podział tak naprawdę jest bez sensu dla mnie jednak dla drugiej strony
    może być ok.