  • Data: 2005-09-18 23:03:30
    Temat: Re: zostałem obrażony
    Od: Critu <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream napisał(a):

    > W przepisach możesz poczytać sobie o wielu innych, ciekawych rzeczach.
    > Powodzenia, idź i zgłoś to "przestępstwo". Dużo zdrowia Ci życze.

    To nie było adresowane do ciebie ale skoro się pod to podpiołeś.

    A po za tym moze coś przeoczyłem ale przypomnij mi w którym miejscu
    mojej wypowiedzi napisałem, iz chcę udać się z tym do sądu?

    To że prosiłem o paragraf nie znaczy że mam zaiar Sądowi zawracać d...
    taką błahostką, nie zmienia to faktu, że chcę aby delikwent został
    wylany z pracy. Co również moge załatwic z pracodawcą. W takim przypadku
    znajomość art. prawnych jest pomocna. Wasza sprawa czy wy sobie
    pozwolicie na obrażanie was, i tego nie neguję.

    A po za tym to nie wiem dlaczego wogóle się wypowiadacie skoro nie
    umiecie pomóc, co niektórzy grupy dyskusyjne traktują raczej jak
    ponabijanie się z czyichś problemów poważniejszych lub błahych. No cóż i
    tak bywa.