  • Data: 2006-03-26 15:52:12
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: fourtyniner <4...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > (212)rozglsozenia tresci ktore moga ponizyc w opinii publicznej dana
    > osobe.

    Mowisz o kurwie Edycie Gorniak, ktora za pieniadze pokazuje swoje
    obrzydliwe mieso w szmatlawcach? Rozwin to ponizenie kurwy, ktora sama i
    dobrowolnie sie poniza?

    >(191)A w zamian za odstapienie zadanie pieniedzy.

    Przeciez chcial jej sprzedac to co bylo jego? Paragraf nie ma
    zastosowania. To byla negocjacja zwyklej umowy cywolno prawnej.

    > no okazuje sie ze da sie podciagnac, przeczytaj watek z dzisiaj
    > napisany przeze mnie w tytule cos o Edycie bylo i wymuszeniu rozbojniczym.
    > Johnson to wyjasnil

    Nie wyjasnil, a przedstawil swoja opinie.