  • Data: 2006-03-26 16:09:57
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: fourtyniner <4...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Uzytkownik "fourtyniner" <4...@f...com> napisal w wiadomosci

    > zamyka
    >>
    > U nas tez i co z tego?

    Nie bardzo to wychodzi w panstwie prawa, skoro kryminalista Rutkowski
    chodzi po ulicy zamiast siedziec we Wronkach.

    > W sumie masz racje. Wystarczy szklana kula. Cholera, dziecko wlasnie
    > rozbilo :-) To jednak te akta sie by przydaly.

    > Czy to znaczy, ze szantazu nie bylo?

    Tak, oznacza to ze szantazu nie bylo. Oznacza to jest *zarzut* szantazu
    przedstawiany przez osobe bez wiarygodnosci (Zomowca), a pozniej
    przekazywany jednostronnie przez kurewki medialne.

    > Nasza prasa od dawna nie jest rzetelna.
    >
    > Co nie oznacza wcale, ze Rutkowski nie mógl by odpowiedziec na nie.
    > Pomijajac fakt, ze nie jest osoba powolana do odpowiadana na te
    > pytania.

    Ale skoro pobiegl do TVNu, a nie do milicji, to sugeruje ze cos mataczy.

    > A co to ma do rzeczy?

    Ze "niezawisly" sad w Lodzi to farsa sama w sobie. Zaraz po okregowym w
    Lublinie.

    > na
    > szkod
    >
    > Czy podobnie, jak w wypadku drabin? Halo, halo, tu Ziemia! Zapraszamy
    > do ladowania :-)
    > Wróc ze swojej wyobrazni na ziemie.

    Rutkowski u mnie nie utrzmal by sie przez miesiac, a juz nigdy przez
    lata. A na dodatek mialby wspolpozwanych w postaci policjantow, ktorzy
    zostali z gory zawiadomieni o zamiarze przestepstwa i pozwolili
    "detektywowi" na akcje.

    Ale ja nie zyje w panstwie prawa.

    > A Nowica orzekala w sprawie tego aresztu, ze juz chyba z piaty raz
    > wymieniasz ja w tym watku? Czy mam zaczac filtrowac poza slowa
    > Gardocki równiez Nowicka?

    Nowicka byla ofiara tego samego "niezawislego" sadu. To cos chyba mowi?...