  • Data: 2006-03-26 15:41:08
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Przemek R.
    > [###p...@t...gaze
    ta.pl.###]
    > zatrzymującego
    > KpK.
    >
    > Bardzo trudne do udowodnienia w praktyce. Jak dowiedziesz, że oni
    > wiedzieli, że Ty to Ty. A może ktoś podobny do Ciebie?

    ich wine pomijam przypuszczam ze nawet jej nie bedzie mozna przypisac
    <blad co do faktu, jezeli dobrze pamietam>, natomiast chodzi o sam fakt
    zastosowania przeze mnie obrony koniecznej. Nic nie zorbilem, w moim
    odczuciu oni dokonuja bezprawnego zatrzymania a ja mam prawo sie bronic
    przed takim dzialaniem.

    P.