  • Data: 2010-12-26 15:12:07
    Temat: Re: znak miejsce dla inwalidy?
    Od: "jaga" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:if7lip$uph$1@node1.news.atman.pl...

    > To podchwytliwe pytanie bo koperta może być przed, za i z lewej strony
    > znaku. Z prawej powinien być chodnik. :-)
    >

    > Pozdrawiam

    Myslalam ze zdjecie jest czytelne. Widac jak sa wyznaczone miejsca
    parkingowe, pytam sie poprostu czy kodeks jakos reguluje czy koperta
    namalowana jest przed czy za znakiem. Chodzi mi o to czy straz miejska zima
    gdy koperty sa zakryte jest bezradna i nie ma mozliwosci pomocy osobie z
    ruchowymi problemami pomoc? Wiem ze to szokujace ale dla mnie przejscie
    kilkudziesieciu metrow po oblodzonym chodniku jest prawie nie realne do
    wykonania.