  • Data: 2010-12-26 17:14:33
    Temat: Re: znak miejsce dla inwalidy?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/26/2010 10:53 AM, jaga wrote:
    > Użytkownik "Alek"<alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:if7ppn$s03$1@news.onet.pl...

    > Drake to robisz sobie Ty. I ani straznik ani kierowca nie widzi pionowego
    > znaku ?

    ale pionowy znak sam w sobie nie wyznacza miejsca postojowego.
    Jest znakiem informacyjnym.
    Miejsce postojowe wyznacza właśnie koperta.

    Niewidoczność koperty nie oznacza, że to miejsce postojowe przestało być
    miejscem postojowym dla osoby niepełnosprawnej. Oni jest z definicji i
    wynika z uchwały zwykle miasta. Koperta to tylko wyznacza.

    Telefon strazy wcale nie był głupi.
    Oni dalej mieli prawo przywalić mandat, starali sie tylko ustalić,
    któremu. A ze poszli po bandzie i woleli zadzwonic zamiast się schylić
    to już inna sprawa.
    Było dzwonić jeszcze raz i dopilnować, zeby ten samochód zwinęli
    pokazując im palcem gdzie jest koperta lub kopnąć w tyłek, żeby się
    schylili.