  • 1. Data: 2010-12-25 20:14:23
    Temat: znak miejsce dla inwalidy?
    Od: "jaga" <w...@w...pl>

    Jestem ON. W wigilie musialam wyjechac do rodziny jak wrocilam miejsc na
    kopercie bylo zajete.
    Puscily mi nerwy i zadzwonilam na straz miejska z informacja ze miejsce
    zajmuje osoba bez identyfikatora.
    po jakiejs godzinie strazak miejski zadzwonil do mnie z pytaniem gdzie jest
    koperta bo jest zasypana sniegiem i ekipa interweniujaca nie wie z ktorej
    strony pionowego znaku jest koperta. Zglupialam i odpowiedzialam ze z
    prawej. oczywiscie straz nie interweniwala samochod spokojnie sobie stal
    dalej. oczywiscie wystarczylo sie nachylic zeby zobaczyc kawalki
    przeswitujacej koperty.
    Zastanawiam sie czy to nie jest oczywiste po ktorej stronie znaku jest
    miejsce dla ON skoro znak jest umieszczony prostopadle do jezdni.

  • 2. Data: 2010-12-25 20:36:07
    Temat: Re: znak miejsce dla inwalidy?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/25/2010 2:14 PM, jaga wrote:
    > Jestem ON.

    ja jestem OFF.

> [...]
    > prawej. oczywiscie straz nie interweniwala samochod spokojnie sobie stal
    > dalej. oczywiscie wystarczylo sie nachylic zeby zobaczyc kawalki

    gdzie byłaś przez tą godzinę?

    > Zastanawiam sie czy to nie jest oczywiste po ktorej stronie znaku jest
    > miejsce dla ON skoro znak jest umieszczony prostopadle do jezdni.

    i ty liczylas na inteligencje straznikow?
    bylo podac nr rejestracyjny samochodu, to moze by znaleźli.

    następnym razem zrób fotkę i podeślij policji, jak dopilnujesz to będą
    wiedzieli co z tym zrobić.

  • 3. Data: 2010-12-25 20:47:19
    Od: "jaga" <w...@w...pl>

    Oni tez byli chyba off
    ON osoba niepelnosprawna.
    Zastanawiam sie czy kodeks drogowy reguluje ta sprawe.

  • 4. Data: 2010-12-25 20:58:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/25/2010 2:47 PM, jaga wrote:
    > Oni tez byli chyba off
    > ON osoba niepelnosprawna.
    > Zastanawiam sie czy kodeks drogowy reguluje ta sprawe.

    jaką sprawę?
    zgadywania przez straznikow z której strony znaku jest miejsce dla
    niepełnosprawnych?

  • 5. Data: 2010-12-25 21:12:27
    Od: "jaga" <w...@w...pl>

    Sprawe z ktorej strony jest koperta.

  • 6. Data: 2010-12-25 21:52:08
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    jaga napisał(a):
    > Oni tez byli chyba off
    > ON osoba niepelnosprawna.
    > Zastanawiam sie czy kodeks drogowy reguluje ta sprawe.
    jaga, ON tz. fizycznie czy umysłowo?
    Żeby była jasność. Kutafona zdrowego bez identyfikatora jak mam
    możliwość tępię na miejscu.
    Wygląda to tak. Wyciągam fona, focę kutafona w obecności świadków tak
    by to widział, i patrze co on na to.

    A jeżeli Ty podchodzisz to tematu tak samo jak do netykiety, to nie
    dziw sie że kutafony "koperty" maja w dupie.
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-12-25 21:54:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/25/2010 3:12 PM, jaga wrote:
    > Sprawe z ktorej strony jest koperta.

    jak jeszcze raz odpiszesz na górze to cię oleję.
    niestety, koperta jest tam gdzie jest koperta.
    jeśli to nie był parking przy ulicy to sam znak pionowy niestety
    jednoznacznie nie wyznacza, które to miejsce jest dla osób
    niepełnosprawnych.
    Nie ma przepisu (albo nie znam) mówiącego, że znak ma być na początku na
    końcu czy też w środku tego miejsca i kto w takim razie stoi na tym
    miejscu.. coś jak znak początek/koniec postoju taxi.
    Chociaż znam przypadek, kiedy policjant powiedział kierowcy, ze było
    sobie odśnieżyć i zobaczyć. :)
    Niestety skończyło się źle dla kierowcy. dostał "za obrazę" władzy.

    jak to było coś a'la parking przy supermarketach, prostopadle do ulicy
    to znak w oczywisty sposób wyznacza które to miejsce, bo zwykle stoi jak
    byk na wprost takiego miejsca. chociaż i tu można się czepiać czy to
    miejsce jest trochę w prawo czy trochę w lewo, ale to by oznaczało, że
    obok też było miejsce i można postawić samochód obok.

  • 8. Data: 2010-12-25 22:42:53
    Od: "jaga" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to widział, i patrze co on na to.
    >
    > A jeżeli Ty podchodzisz to tematu tak samo jak do netykiety, to nie dziw

    Sorry. Netykieta wazna rzecz.
    Miejsce parkingowe przy ulicy. Samochody parkuja z ulicy pod kątem. Zrobie
    zdjecie sytuacyjne to moze ktos mi pomoze.

  • 9. Data: 2010-12-26 14:07:45
    Od: "jaga" <w...@w...pl>

    Pytanie do znawcow. Jak zinterpretujecie to zdjecie? koperta jest z prawej
    czy z lewej strony znaku ?
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45cb9348c659da93
    .html

  • 10. Data: 2010-12-26 14:18:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-26 15:07, jaga pisze:
    > Pytanie do znawcow. Jak zinterpretujecie to zdjecie? koperta jest z prawej
    > czy z lewej strony znaku ?
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45cb9348c659da93
    .html

    Z prawej strony jest chodnik i blok, więc na pewno koperty tam nie ma.

    --
    Liwiusz