eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozmiana regulaminu w banku BPH › Re: zmiana regulaminu w banku BPH
  • Data: 2011-06-09 19:59:31
    Temat: Re: zmiana regulaminu w banku BPH
    Od: zak <r...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 09 Jun 2011 18:41:28 +0000, Olgierd napisał(a):

    > On Thu, 09 Jun 2011 11:54:02 +0000, zak wrote:
    >
    >>> Nie może, jeśli *odmówiłeś* przyjęcia nowych warunków -- tj. po prostu
    >>> rozwiązałeś umowę. W przypadku zmiany regulaminu dla umowy ciągłej nie
    >>> ma potrzeby akceptowania niczego przez klienta.
    >>
    >> No dobra to tu jest na prawie, ale jak ma się przesyłanie listu za 16
    >> zł na dzień czy dwa zwłoki czy to nie jest klauzula abuzywna, czy UOKiK
    >> w podobnych sprawach nie zabiera głosu? O ile dobrze pamiętam chodziło
    >> o lukasa i opłatę za list zdaje sie 40 czy 50 zł. To w sumie więcej niż
    >> 16 zł, ale idea chyba jest ta sama?
    >
    > OIDP tam przede wszystkim chodziło o pobieranie opłat "za opóźnienie" --
    > podczas gdy nie podejmowano żadnych czynności -- a czy mowa była też o
    > kwotach, naprawdę, nie wiem...

    Mam ich.

    http://decyzje.uokik.gov.pl/
    nd_wz_um.nsf/0/4BB9A5F57104BA9EC1257693003B6357?Open
    Document

    Zastanawia mnie tylko dlaczego w moim kraju prawo jest takie ch....e dla
    ludu? O tych praktykach wiadomo od dawna, banki stosują je z lubością. W
    normalnym (uczciwym dla Obywatela) kraju UOKiK dop...ł by 100 mln kary
    dla banku i pozostałe dałyby sobie spokój.

    Dlaczego w Polsce można tak dymać ludzi?????????????

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1