  • Data: 2005-12-19 07:38:35
    Temat: Re: zmiana nazwy ulicy
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Prawdopodobnie ta druga rodzina nie była jeszcze zameldowana, więc
    > czy mogła złożyć taki wniosek?

    Tak, meldunek tu nie ma nic do rzeczy. Mieszkam w Poznaniu a moge złozyc wniosek o
    zmiane nazwy np w Wa-wie i tylko
    urzednicy byli by niepoważni gdyby mnie poważnie potraktowali :-), ale wnioski
    składać można

    > 2. Tamta rodzina jest mniej liczna, więc czy taki wniosek mógł wpłynąć
    > bez naszej(mojej rodziny) wiedzy?

    Tak

    > 3. Czy gmina może sobie w dowolnym momencie zmieniać nazwę ulicy na jaką
    > jej się podoba? (Mi się ta nazwa średnio podoba)

    Tak, Dokładnie to Rada Gminy oczywiscie pewne formalnosci musza byc spełnione. Skoro
    mieszkasz od dawna to taką Radę Gminy
    sobie wybrałeś, a jak nie wybierałeś to w czym problem ?

    > 4. Jak gmina powinna mnie poinformować o zmianie nazwy?

    nie musi

    posiedzenia Rady Gminy są generalnie jawne, harmonogram podawany w zwyczajowo
    przyjety sposób, wiec mogłeś być na tej Radzie,
    być moze nawet zabrać głos.

    > 5. Czy skoro mnie nie poinformowali nie musze zmieniać dokumentów?

    nie, uchwała z nową nazwą to lokalne prawo a jak wiadomo "nieznajomośc prawa ... ble
    ble ble"

    > 6. Kto ponosi koszt wymiany dokumentów, gmina, czy ja?

    generalnie Ty, chyba ze gmina uchwaliła inaczej i bierze to na siebie (tak sie
    czasami zdarza)

    PS polecam - poszukaj uchwały RG zmieniającej nazwe tej ulicy to zapewne dowiesz sie
    wiecej. W UG powinni ci udostępnić tą
    uchwałę, a jak samorz ąd jest "fifny" to i w internecie znajdziesz (np w BIPie)