  • Data: 2007-12-10 09:29:16
    Temat: Re: zmiana komornika
    Od: Rafał <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bbl pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy ja mam prawo do zmiany komornika tzn.
    > US wyznaczył mi egzekutora który ściąga mi z konta czasem zaległości jak są
    > w US za podatek. Niestety uważam, że facet nabija sobie maksymalne stawki i
    > koszty egzekucyjne. Czy mogę wystąpić z podaniem do US aby przydzielili mi
    > innego komornika? Czy raczej w tej sprawie nie mam nic do gadania?.

    Komornik (Poborca podatkowy) nie ma możliwości zajęcia konta.
    Robi to inspektor.

    Poborca podatkowy to taki który chodzi po rejonie i prowadzi "czynności".
    Ci się zmieniają co jakiś czas (3 miesiące) żeby nie było układów.

    Jeśli chodzi o koszty - są zdefiniowane i nie ma co negocjować (może
    koszt dojazdu - ale to są groszowe sprawy)

    Rafał