    From: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Date: Sun, 7 Oct 2007 21:40:43 +0200

    Użytkownik "Idiom" <i...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:018f.00000062.4709261d@newsgate.onet.pl...

    [cut]

    Otoz to! :) I tu nie chodzi o to by byc przymilnym i wchodzic policjantowi,
    straznikowi miejskiemu czy innej "wladzy" do tylka, ale o to by odnosic do
    nich w sposob kulturalny, a w 99,99 % przypadkow oni w taki sam sposob
    odniosa sie do nas. Ta zasada w dziala tez w sadach, urzedach i innych
    miejscach, w ktorych musimy cos zalatwic. Raz tylko puscily mi nerwy i
    zaczalem hojraczyc w stosunku do kontrolera w autobusie, w efekcie dostalem
    kare nie tylko za brak biletu, ale i za przewoz niedozwolonego bagazu
    (roweru). Po prostu szanujmy sie nawzajem, a zycie bedzie przyjemniejsze i
    mniej stresujace.