  • Data: 2005-03-23 21:19:59
    Temat: Re: zbieranie peseli
    Od: "Hubi" <h...@m...wirtualny.dzierzoniow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zdradź nam w jakim celu chcesz przetwarzać PESELe ?

    kilka firm na moim terenie przechowuje pełne dane osobowe
    rzecz w tym aby te osoby nie powtarzały sie - ogólnie mówiąc - w tych
    firmach - bo tylko firma która zarejestrowała ostatnia daną osobe coś z tego
    ma - chodzi o weryfikacje osób (ale tylko ich peseli - ja nie mam innych
    danych osobowych) i poinformowanie te firmy która z firm na (ogólnie) peselu
    zarabia

    przykład
    firma A wpisuje na stronie www pesel gościa - baza porównuje sobie pesele -
    jak pesela nie to go dopisuje - gdy w którejś z firm B,C,D ...... pojawia
    też sie ten sam pesel - obie firmy sa informowane o zaistniałym fakcie -
    firma która ostania (data jest w firmie nie u mnie) zarejestrowała dany
    pesel informuje mój serwer - jej zostaje przypisany pesel a w bazie w innych
    firmach dany pesel jest wyrzucany - tylko tyle z pesali potrzebuje zrobić -
    nie mam nazwist nie znam dat nie wiem nic o osobie itd. w sumie mam gołe
    cyfry stanowiace pesel
    czy moge to robic bez jakis problemów prawnych ?
    Hubertus