  • Data: 2005-04-08 16:29:33
    Temat: Re: żałoba
    Od: gazebo <g...@p...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel wrote:

    > Zadne

    hmm, znalazlyby sie obecnie podstawy do wprowadzenia np. prohibicji? a
    urzedy panstwowe tez nic? maszty z flagami? kompanie honorowe? naprawde
    nic sie nie wiaze ze slowami prezydenta?

    > jestes terroryzowany przez katoli. A do samej żałoby nikt cie nie zmusza.

    odbiegasz od tematu, nie interesuje mnie polityka celna tylko np. okres
    na jaki opuszczono flagi czy tez je wywieszono

    > A kogo to obchodzi.

    mnie i jeszcze jedna osobe, ktorej to pytanie przeczytalem i je
    powtarzam

    > PS
    > Nie przejmuj się,jutro juz mozesz zasiąść przed telewizorem. Twoje męki
    > dobiegają końca.

    mozna sie bylo przyzywyczaic, nie byl papiezem od dzis

    PS za info o Rzepie dzieki
    --
    Come In Number 51, Your Time Is Up