  • Data: 2005-04-08 19:34:02
    Temat: Re: żałoba
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d36hco$8jf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ktos zakazal sprzedazy alkoholu?
    > Kto, gdzie?
    >
    > No chyba ze "prohibicja" nazywasz to, ze wlasciciel sklepu osiedlowego
    > zamknal kramik...

    Ja wiem, że ciężko jest czasami pojąć słowo pisane, ale gazebo nie
    informował o wprowadzonym gdzieś zakazie sprzedaży alkoholu tylko pytał czy
    funkcjonują obecnie przepisy, które pozwoliłyby na wprowadzenie na przyklad
    prohibicji, w takiej sytuacji...

    Nota bene też jestem ciekawa czy formalnie coś oznacza takie wprowadzenie
    żałoby. Czy np. można za jej złamanie ukarać? I co jest takim złamaniem ?

    pozdr

    Monika