  • Data: 2004-03-09 14:48:08
    Temat: Re: zalegly zus
    Od: "dzibi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie zrozumiałeś tego co ZUS do Ciebie napisał. Są to składki
    zaewidencjonowane a nie opłacone, więc nie Ty masz się martwić, że
    pracodawca nie opłacił składek. Co miesiąc powinieneś otrzymywać od
    pracodawcy druk RMUA, twoje składki na tym zawiadomieniu, które otrzymałeś
    za 2002 rok są z raportów, a nie z wpłat. Sprawdź po prostu czy pracodawca
    przekazał za te miesiące raporty RCA. Jeżeli w tych miesiacach nie
    otrzymałeś wynagrodzenia, nie będziesz miał również składek, może byłeś na
    chorobowym, na urlopie bezpłatnym?? Pozdrawiam.