  • Data: 2006-09-17 21:24:39
    Temat: Re: zalegla delegacja
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zajc" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:eeidvr$2bh$1@opal.futuro.pl...
    > Sytuacja wyglada tak: Bylem zatrudniony na umowe zlecenie w pewnej firmie.
    > Umowa
    > wygasla ja jej nie chcialem przedluzyc, szef zaplacil nalezna kase ALE
    > podczas
    > tej pracy bywalem po pare dni na delegacjach. Teoretycznie kasa za diete
    > powinna
    > byc wyplacona przed wyjazdem, szef mowil ze wszystko uregulujemy przy
    > wyplacie.
    > Zgodzilem sie na to, ale teraz powiedzial mi ze kasa za delegacje nie
    > przysluguje pracownikom zatrudnionym na umie zlecenie.
> [...]

    To czyli nie byłeś pracownikiem, tylko miałeś zawartą umowę cywilną na
    wykonywanie jakiejś czynności / usług.

    Popatrz co miałeś na umowie i co robiłeś, jeśli robiłeś co innego,
    stawiałeś się o określonej godzinie, wykonywałeś dyspozycje szefa, to
    postrasz, że podasz go do sądu pracy o stwierdzenie stosunku pracy.