  • Data: 2004-11-23 14:18:49
    Temat: Re: zaklocanie ciszy nocnej
    Od: "Tom " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > za=20
    >

    > art 107kw.

    Najpierw przepraszam za zdublowanie tematu ale gazeta.pl akurat nawalila i
    napisalo ze nie wyslalo sie. Wiec ponowilem i poszly dwa posty.
    A teraz na temat.
    No a jesli pomylilem numer i wyslalem sygnalka bo myslalem ze to do
    kolezanki, a ona mi odeslala sygnalka (bo ma opcje co wyswietla numer
    dzwoniacy) i ja ponownie odeslalem i na tym koniec. Wiec to przestepstwo?
    Przeciesz ona rowniez odzwonila.
    Zreszta to byl przypadek i to byl jedyny incydent i odrazu sprawa z tego?