  • Data: 2010-12-18 22:19:41
    Temat: Re: zakaz wnoszenia tel.kom.
    Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja też nie wiem o co chodzi. Byłem ostatnio w sądzie i normalnie
    > wniosłem telefon - na bramce poszedł do szufladki, przeszedłem przez
    > bramkę, zabrałem telefon i poszedłem dalej.

    A to przy okazji może ktoś mi rozjaśni temat owej 'szulady". Jakieś 5 lat
    temu byłem w sądzie z mamą. Kazali jej położyć torebkę na biurku poza
    bramką a jej samiej przejśc przez bramkę. Poza bramką dostała swoją torebkę.
    nawet nikt do niej nie zjażał.
    Mama zaciekawiona spytała panów czemu ta kontrola ma służyć bo przecież ona
    jakby szła zła np z pistoletem czy nożem to raczej nie miała by w ręce tylko
    w torebce odpowiedzieli że nie wiedzą ale każdy o to pyta.
    Tak samo wyglądała moja kontrol. Miałem w kieszeni tabletki do ssania na
    gardło które wywoływały piszczenie bramki. Przełożenie do saszetki na
    dokumenty zadowoliło w zupełności "bramkarzy".
    Czemu więc służą (czy służyły bo ja tam 5 lat temu ostatnio bytem) kontrole?

    --
    PawełJ