  • Data: 2010-12-19 06:39:12
    Temat: Re: zakaz wnoszenia tel.kom.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawelj" <p...@o...pl> napisał

    > A to przy okazji może ktoś mi rozjaśni temat owej 'szulady". Jakieś
    > 5 lat temu byłem w sądzie z mamą. Kazali jej położyć torebkę na
    > biurku poza bramką a jej samiej przejśc przez bramkę. Poza bramką
    > dostała swoją torebkę. nawet nikt do niej nie zjażał.
    > Mama zaciekawiona spytała panów czemu ta kontrola ma służyć bo
    > przecież ona jakby szła zła np z pistoletem czy nożem to raczej nie
    > miała by w ręce tylko w torebce odpowiedzieli że nie wiedzą ale
    > każdy o to pyta.
    > Tak samo wyglądała moja kontrol. Miałem w kieszeni tabletki do
> [...]

    Na szkoleniu powiedzieli im, że jak coś zapiszczy to delikwent ma to
    wyłożyć z kieszeni na blat. Szkolący miał na myśli to, że wtedy można
    te rzeczy obejrzeć i osobno sprawdzić, ale albo zapomniał to jasno
    powiedzieć albo kursanci zapomnieli. No i teraz matołki wykonują ślepo
    wyuczone czynności, a że nie rozumieją ich sensu to jest jak jest.