  • Data: 2008-04-19 14:44:38
    Temat: Re: zakaz pracy u konkurencji - czym jest konkurencja?
    Od: "macso" <macs00)@poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fucaff$6t5$2@news.wp.pl...

    > Chyba tylko w stanach. Jakoś nie słyszałem, żeby ktoś w polce płacił. :(

    płaci płaci, i właśnie o to chodzi.
    Bo nie sam zakaz jest istotny w umowie a konsekwencje jego złamania
    (firma życzy sobie żeby pracownik ktry złamie zakaz zapłacił tyle to a
    tyle).
    A żeby miała prawo żądać trzymania się zakazu musi płacić ( min 25%
    ostatniego wynagrodzenia).
    Zakaz działa tak długo jak firma płaci.
    Nawet jeśli zakaz jest powiedzmy na rok, a po 3 miesiącach firma dojdzie do
    wniosku że nie opłaca jej się dalej płacić,
    wtedy zakaz przestaje obowiązywać

    macso