    From: "TomaszD" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajęte wynagrodzenie
    Date: Tue, 10 Jan 2012 12:09:56 +0100

    wiadomości news:4f0b36af$1@news.home.net.pl...

    > Jakbyś miał o tym jakieś pojęcie, to być wiedział, że w tym momencie
    > dokument KW jest wydawany na owego pracownika - bo to on do ręki dostaje
    > tę gotówkę.

    Owszem, dostaje i kasa wystawia KW na zaliczkę dot. wydatków pracownika,
    którą to zaliczkę pracownik potem zwraca (a kasa wystawia KP - zwrot
    zaliczki).
    Natomiast w kasie jest wystawione KW - jako zapłata - do konkretnej faktury.
    Bez przepływu pieniędzy w tejże konkretnej chwili. Masz jakieś wątpliwości?

    > Czymś zupełnie innym.

    Genialne wytłumaczenie.

    > Kompensata to wzajemne rozliczenie zobowiązań, a nie przepływ pieniędzy.

    I jak to się kłóci z wystawieniem konkretnych dowodów KW i KP?
    Tak "automagicznie" same w sobie się te zobowiązania rozliczają?
    Poza tym czymże jeśli nie wzajemnym rozliczeniem zobowiązań (zleceniodawca
    wobec zleceniobiorcy i zleceniobiorca wobec zleceniodawcy) jest rozliczenie
    zaliczki i
    wynagrodzenia?

    > Generalnie wypisujesz takie farmazony i jesteś jednocześnie tak
    > arogancki, że chyba nikt by ciebie teraz nie żałował, jakby ZUS i US
    > przeprowadziły ci "szkolenie".

    No i teraz to się autentycznie popłakałem :(
    Może gdybyś spróbował pisać ad meritum a nie ad personam, to rozmowa byłaby
    inna.
    Doceniam troskę o terminowość płacenia składek ZUS czy rzekomy obowiązek
    wystawiania rachunków tylko, że już po raz kolejny podkreślam - nie o to
    pytam. Żeby było śmieszniej, ten temat mnie nawet bezpośrednio nie dotyczy,
    więc Twoje "argumenty" ad personam nt szkolenia ZUS czy US też są
    niedorzeczne.

    EOT
    Tomek