  • Data: 2007-02-24 11:20:26
    Temat: Re: zajete miejsce parkingowe, pobicie
    Od: "q_w_e" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czemu mialbys odpuscic? Masz nieczyste sumienie?

    jak najbardziej czyste :)

    > Czy uwazasz ze powod jest blachy i nie warto
    > w to angazowac strozow prawa?

    Powod owszem jest blachy,
    urwana tablica ( koszt pewnie ok 20zl za ramke )
    podbite oczy i skluczona noga. Z jego zdrowiem nie wiem jak jest,
    ale widoczna byla tylko rozciera warga. Poza tym ja kija w reku nie
    trzymalem.

    Skonczylo sie blacho, ale moglo inaczej.
    Kijem mozna wiele rzeczy zrobic z czlowiekiem
    i co.. gdybym mial rozcieta czaszke, wybite zeby
    wtedy warto z takimi ludzmi robic porzadek??

    Moze nastepnym razem trafi na slabszego i wlasnie
    tak sie skonczy..
    Zobaczyl ze jego przewaga mimo
    posiadanego kija slabnie, uciekl i wrocil do samochodu dopiero jak
    przyjechal radiowoz.

    --
    Michal