  • Data: 2007-02-24 11:10:56
    Temat: Re: zajete miejsce parkingowe, pobicie
    Od: "q_w_e" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Chamstwem jest zastawianie innego zaparkowanego auta. Chamstwem jest
    > też jakoby przypadkowe urwanie komuś tablicy rejestracyjnej.

    przeciez ratowalem sie zeby nie upasc,
    slabo mial ta tablice przymocowana.

    > Biorąc pod uwagę słowa: " Przewrocil mnie ( slisko bylo )" można sądzić,

    > z powodu śniegu lub lodu ktoś zaparkował w wolnym miejscu nie wiedząc, że
    > stanowi ono czyjąś własność.

    Wiedzial ze staje nie na swoim miejscu, gdyz tlumaczyl sie pozniej
    ze zrobil tak dlatego gdyz jego miejsce gdzies na tym parkingu zostalo
    zajete przez innego czlowieka. A to chyba nie jest rozwiazanie.
    Ogolnie wjezdzajac na parking kazdy posiadacz miejsca
    ma pilota ktorym otwiera sobie brame i parkuje w swoim kwadracie.

    > Trafił po prostu swój na swego czyli wyszło
    > chamstwo do kwadratu ;))

    ło.. :), sprawa jest troche jak na dwoch doroslych ludzi
    troche dziecinna, ale powstaly pewne czyny i chcialem sie
    dowiedziec co w takich przytadkach nalezy zrobic.

    --
    Michal