  • Data: 2006-06-07 06:53:24
    Temat: Re: zagwozka
    Od: a...@t...pl (Bartek) szukaj wiadomości tego autora

    > Zadnej wiedzy medycznej. Bledne kolo mozna przerwac. Wiem, bo sam to
    > zrobilem. Idz do psychiatry, niech Ci zapisze bioxetin na miesiac i jak
    > zlapiesz troche wiatru w zagle, to stawiaj maszt i stopy wody pod kilem. I
    > nie usprawiedliwiaj smierdzacego lenistwa depresja, bo wysmieje. Praca
    > jest
    > najlepszym lekarstwem na depresje.

    Tak oftopikowo się wtrącę.
    Akurat depresja jest specyficzna w kazdym przypadku i to jak sie ją leczy
    (zalecza) zalezy od stopnia nasilenia i paru innych okolicznosci. Koledze
    tutaj pomogl bioxetin, ale we wskazanym przypadku moze byc nieskuteczny.
    najlepiej po prostu isc do psychiatry i lekarz dobierze lek. Jest
    przynajmniej kilka grup leków antydepresyjnych i po kilka leków w kazdej
    grupie, a i ciągle na rynek wchodzą nowe o szerszym spektrum dzialania.
    Bioxetin to o ile dobrze pamietam lek z grupy inhibitorów zwrotnych
    serotoninym.

    Ale czy praca jest dobra na depesję to polemizowalbym. Akurat u mnie bylo
    dokladnie na odwrót: im wiekszy zapieprz, tym wiekszy dół z kilkudniowym
    opoznieniem.
    Ale jak to mówią, wspólczesna chemia czyni cuda...;-)