    From: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    Subject: Re: zabojca harfistki
    Date: Fri, 09 May 2014 14:47:19 +0200

    On 09.05.2014 14:13, Adam Wysocki wrote:

    > A może najpierw je WYELIMINOWAĆ a dopiero potem wprowadzić KS?
    > Nie da się? Ojej.

    Nie wiem, czy sie da. Poki co - tak mysle - bez bata jakiegos sie nie
    da. Potrzebny bat. Jaki? W przyoadku wprowadzenia KŚ bylaby moywacja do
    wprowadzenia bata, bo stawka idzie o zycie a nie "tylko" o "wiezienie".

    Sam widzisz, pomylki zwiazanej z wykonaniem KŚ nie da sie cofnąc tak jak
    za 20 lat w wieziniu.

    > Tak. Gwałciciel mógł mieć trudne dzieciństwo i ciężkie zabawki, mógł
    > być molestowany w dzieciństwie, może nie potrafić funkcjonować w
    > społeczeństwie. Wiesz co siedzi w jego głowie? Ja nie.

    Czyli jakbym mial trudne dziecinstwo to moralnosc sie zmienia i moge
    gwalcic i mordowac?

    > Znowu - nie ta kolejność.

    Niekoniecznie. j.w.

    > Na szczęście nie jesteś władny decydować o tym, kto traci prawo do życia,
    > a kto nie.

    No wlasnie. Takie prawo przysluguje bandytom-mordercom. Oni decyduja. Ci
    co ich sadza - nie maja takiego prawa, co juz jest samo w sobie dosc dziwne.

    Bo kto powinien decydowac? Morderca czy rozstrzygajacy sedzia?

    > Czyli ubogich należy zabijać?

    Ubodzy tez placa podatki.

    Morderca tez placil podatki.

    Ale ubogi co placi podatki i nie morduje to co innego niż morderca
    odbierajacy zycie.

    Ale mordercy dodatkowo mordowali. Wiec?

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)