  • Data: 2014-05-09 19:07:56
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: xantiros <_...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-08 21:05, Malpy i Delfiny pisze:

    > Ale skazac - skazali obydwu? Sam pisales, ze nie.

    Nie wiem czy skazali i kogo, pisałem o areszcie śledczym dla obydwu.

    > Czyli jednak kare poniesie winny, a nie dowolny.

    To oczywiste, ale powiedz mi sam, jak sąd zamknie winnego i go wsadzą, a
    drugiemu powiedzą ze jest wolny i może iść. To wtedy niewinnemu wolności
    nie ograniczają.

    > Ale... z pustego salomon nie naleje...

    Nie ma normalnego kraju gdzie na wykrycie morderstwa oszczędza sie kasę.

    > Sa bogatsi, stac ich.

    Tego to nie wiem, być może waga przestępstwa nie jest warta takich kosztów.

    I dla zaspokojenia twojej ciekawości, znalazłem jeden przypadek
    przestępstwa które popełni jeden z braci syjamskich w USA. Nie bede
    opisywał jakie to było przestępstwo, drugi braci podczas gdy pierwszy
    broił był odurzony czymś tam, winny dostał 15lat więzienia bezwarunkowego.

    Sędzia odbycie kary zawiesił do momentu możliwości jej odbycia przez
    winnego, czyli do momenty rozdzielenia w bliżej nie okreslonym czasie.