  • Data: 2014-05-09 14:13:07
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    In pl.pregierz Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    > to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

    A może najpierw je WYELIMINOWAĆ a dopiero potem wprowadzić KS?
    Nie da się? Ojej.

    > gwalt i podwojne morderstwo jest moralnie niejednoznaczne?

    Tak. Gwałciciel mógł mieć trudne dzieciństwo i ciężkie zabawki, mógł
    być molestowany w dzieciństwie, może nie potrafić funkcjonować w
    społeczeństwie. Wiesz co siedzi w jego głowie? Ja nie.

    > to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

    Znowu - nie ta kolejność.

    > no wlasnie, a moim zdaniem prawo do zycia traci gwalciciel podwojny cie
    > morderca - w momencie, gdy odbiera zycie innej osobie

    Na szczęście nie jesteś władny decydować o tym, kto traci prawo do życia,
    a kto nie.

    > Tez.

    Czyli ubogich należy zabijać?

    > Bo tez placili podatki?