  • Data: 2004-07-30 09:34:12
    Temat: Re: z pamiętnika kontrolera RTV
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > chyba problem przerósł kontrolującego :DDD
    Sorry juz jestem - musiałem trochę popracować w terenie :-)

    Powtórzę jeszcze raz - w trakcie kontroli twlewizor ma działać i odbierać
    program.
    Jak mam sprawdzić czy telewizor nie odbiera od 1 minuty czy od roku.
    Myślę że resztę odpowiedzi sam sobie dopowiesz.

    jeżeli działa a nie odbiera - nie ma podstaw do nałożenia kary - w świetle
    obecnych przepisów.