    From: Filip K <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: z art 286 § 1 k.k.
    Date: Sat, 31 Jan 2004 12:52:48 +0100

    Użytkownik Jan Kszykowicz napisał:

    > Po krotce ten facet który mnie walną miał około 7 stłuczek w podobnych
    > okolicznościach i nigdy z jego winy Rok temu zostały mu przedstawione podobne
    > zarzuty i został skazany
    > Wszystko opiera się na podstawie zdjęć zrobionych( styczeń 2002) przez
    > likwidatora szkód z PZU

    Firma ubezpieczeniowa skierowala sprawe do organow scigania za
    wyludzenie nienaleznego odszkodowania. Jezeli pojazd tamtego faceta byl
    tyle razy bity, to trudno stwierdzic brak korelacji, poniewaz gietkosc
    jego blach jest o wiele slabsza, niz pojazdu nieuszkodzonego. Jezeli
    jestes czysty, to sie nie boj, neguj wszystko na policji, a jak dojdzie
    do sprawy karnej, to powolasz eksperta rzeczoznawce na wlasny koszt,
    ktory przeciwstawi odmienna opinie. Czy znasz dokladnie zarzuty
    Policji?! Byc moze po kolizji tamten dobil sobie samochod, zeby uzyskac
    wieksze odszkodowanie, a ze idzie z Twojego OC, to czepiaja sie Ciebie.
    Czy bedac w PZU pryzjmujac swoja wine zapoznano Ciebie z uszkodzeniami
    pojazdu tamtego, czy poswiadczyles jakie uszkodzenia tamten odniosl ?!
    Czy biegly, ktory dokonywal ekspertyzy, doprowadzil do ogledzin i
    pojazdow, czy tylko wydal opinie na podstawie zdjec znajdujacych sie w
    firmie ubezpieczeniowej? Zdjecia takie, nie zawsze wykonane sa
    prawidlowo i nie moga przesadzac o sprawie, winna byc dokonana wizja za
    rowno miejsca zdarzenia, jak i pojazdow uczestniczacych w zdarzeniu.

    Filip - gg: 11062
    @ - Przy odpowiadaniu na maila usun 1937