  • Data: 2004-02-01 19:16:33
    Temat: Re: z art 286 § 1 k.k.
    Od: Filip K <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jan Kszykowicz napisał:

    > -To wiec dlaczego policja się mnie czepia i oskarża o działanie na szkodę PZU

    O matko, myslalem ze pokapowales juz :(

    > Nic nie dostałem!!!!!!!!!!!!!!!!! Tylko kwit o wypłaceniu odszkodowania!!!!!!!
    > !!!!
    Czyli policja wezwala Cie w innej sprawie.

    > Nie napisałem jednej istotnej rzeczy rok temu zeznawałem na policji jako
    > świadek w sprawie kierowcy drugiego samochodu który to był oskarżony o
    > działanie na szkodę PZU (miał 7 stłuczek i wszystkie podobne z winy innego
    > kierowcy) Pokazano mi zdjecia pozostałych samochodów i sprawcy którego to
    > samochód zawsze bardzo podobnie wyglądał miał te same uszkodzenia
    No widzisz. Wiec COS jeszcze miales wspolnego z tym tajemniczym facetem,
    ktory wjechal w Ciebie. Szkoda, ze tego nie powiedziales na samym
    poczatku, bys zaoszczedzil przynajmniej innych czas..... Jesli juz
    zeznawales na Policji jako swiadek, to wzywaja Cie, proste... A Ty juz
    sam sie domyslaj za co i po co, skoro znowu nam nic nie napisales, procz
    tego ze zeznawales...
    Dowidzenia Panu.

    Filip - gg: 11062
    @ - Przy odpowiadaniu na maila usun 1937