  • Data: 2004-02-01 11:12:36
    Temat: Re: z art 286 § 1 k.k.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Kszykowicz" <6...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bvijol$ei0$1@inews.gazeta.pl...

    > - Czy mam prawo wgladu do tej ekspertyzy i mozliwosc jej skserowania
    > lub duplikatu

    Jako podejrzany będziesz miał prawo do zapoznania się po zakończeniu
    postępowania.

    > - Jakie mama szanse u innego rzeczoznawcy na inna ekpertyze

    Teoretycznie od tego jest biegły, by był biegły. A zatem żadnej szansy nie
    powinno być na inną ekspertyzę. Zresztą powołany przez Ciebie prywatnie
    biegły nie będzie brany pod uwagę. Gdybyś znalazł błędy w tamtej
    ekspertyzie, to ewentualnie można by było myśleć o nowej ekspertyzie, ale
    akurat ta sprawa jest dość prosta i nie spodziewam się, by udało Ci się
    znaleźć błąd. W ekspertyzie nakłada się zdjęcia uszkodzeń jednego i
    drugiego samochodu na siebie i porównuje, czy odpowiadają sobie. Przy tej
    metodzie prawdopodobieństwo popełnienia pomyłki jest znikome, bo na dobrą
    sprawę każdy jej może dokonać, kto ma możliwość zeskanowania zdjęć i zna
    podstawy obsługi programów graficznych.