    From: "Monika" <M...@i...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wywlaszczenie
    Date: Tue, 3 Oct 2006 10:06:48 +0200

    Bo mnie chodzi o to ze ja mam tam duza dzialke i czesc jest budowlana a
    czesc rolna i jesli Gmina wykupi ta czesc rolna to straci na wartosci czesc
    budowlana, bo kto bedzie chcial sie wybudowac w poblizu Oczyszczalni. Pod
    tym wlasnie katem patrze na cene i sadze ze powinni mi zaplacic tak zebym
    nie byla stratna. Oni chca wykupic 30arow a ja ja mam 3ha tam wiec nie
    powinno sie liczyc ile Oni biora pod ta oczyszczalnie tylko przeliczyc to ze
    wszystkimi moimi stratami.

    M.