eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowytoczenie auta › Re: wytoczenie auta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: wytoczenie auta
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <oom9qk$gcj$1@node1.news.atman.pl>
    <59af193b$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <ooqtu8$liq$1@node2.news.atman.pl> <oorq23$pvk$4@node1.news.atman.pl>
    <oos700$91l$2@node1.news.atman.pl> <oos8eu$r8m$2@node2.news.atman.pl>
    <oosg9v$6nc$1@node2.news.atman.pl> <oot6us$p1o$2@node2.news.atman.pl>
    <ootmdf$9ah$1@node2.news.atman.pl> <ooui0d$1vc$3@node2.news.atman.pl>
    <oouim6$i95$1@node1.news.atman.pl> <ooujk4$1vc$5@node2.news.atman.pl>
    <ooukpj$6f9$1@node2.news.atman.pl> <oov28e$1m7$1@node1.news.atman.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Fri, 8 Sep 2017 23:43:51 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.3.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <oov28e$1m7$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 12
    Message-ID: <59b30f17$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.254.163
    X-Trace: 1504907031 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 649 178.43.254.163:46479
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:764451
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-09-08 o 23:31, Shrek pisze:

    >> Czyli łańcuszek osiągnie swoja prędkość sporo szybciej niż przy
    >> kręceniu rozrusznikiem. Opory rozrządu mogą doprowadzić do
    >> przeskoczenia łańcucha na kolę zębatym.
    >
    > Znasz choć jeden taki przypadek. Bo skoro 0-2000 powodowałbyby to
    > 2500-6000 tym bardziej. A nic się nie dzieje.

    Przeskok paska z powodu rozruchu na dotyk jest jak yeti.
    Wszyscy o tym dyskutują, ale nikt nie widział :-)
    Jak pasek jest wyjechany, to się przekręci w czasie jazdy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1