    From: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyszaleliście się?!?!?!?
    Date: Wed, 8 Mar 2006 17:19:07 +0100

    Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:dumigr$ej9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A ja mogę. Syty nie zrozumie głodnego.

    W tej swojej sytosci zaczelam zastanawiac się jak doszlo do kontaktow ojca
    z dzieckiem kiedy to formalnie sie zakonczylo " bez orzekania o winie" a w
    tresci akt moze jest caly problem poruszony : bicia ,gwaltow,znecania sie
    nad dzieckiem itp. Czy tym razem bylo inaczej ? Sedzia mimo zajsc jakie
    mialy miejsce w tym zwiazku pozwolila na kontakty z maloletnim ? Wiec
    Panowie czy teraz widzicie ,ze polskie sady wcale nie sa za prawymi matkami
    . Takiemu tatusiowi umozliwily kontakty przez taki dlugi okres ? hm to chyba
    przez ta sytosc nie potrafie tego zrozumiec ...Jak mogl/a pozwolic na taki
    kontakt? I jeszcze mnie jedno zastanawia , dlaczego sprawa kontaktow nie
    zostala w tej tragicznej sytuacji rozpoznana na sprawie rozwodowej ? Czemu
    nie wnioskowano o kontakt z dzieckiem ( jesli nie bylo przeslanek do
    pozbawienia a ojciec nie gwarantowal nalezytej opieki ) w domu matki ? Czy
    matka opisujac swoja tragedie pod tyt. "wyszaleliscie sie ? " liczyla na
    to ,ze ojciec po rozwodzie bardziej pokocha swoje dziecko?

    wybacz ale nie zrozumiem tego moze faktycznie moja sytosc cos mi zaslonila

    pozdrawiam
    Sandra