  • Data: 2007-02-09 09:50:24
    Temat: Re: wyrok w sprawie aukcji na ALLEGRO
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Feb 2007, gasper wrote:

    > Użytkownik "akala" <a...@a...com> napisał
    >>
    > firmy mają lepiej :-)
    >
    > polecam art 12 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw
    > konsumentów

    :)
    Mnie zaintrygowała teza podniesiona przez sprzedającego - powiedział
    (jak rozumiem przed sądem) że chciał "wypróbować" cenę, nie posiadając
    przedmiotu sprzedaży.
    Czy wystawienie na aukcji przedmiotu którego się nie ma i nie ma
    zamiaru mieć, celem "chciałem obejrzeć wynik", nie podpada pod żaden
    paragraf?

    pzdr, Gotfryd