  • Data: 2009-07-31 11:17:46
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy windykacji mailem
    Od: maciek <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Lip, 13:02, przypadek <p...@g...pl> wrote:

    > 1. Sposób łatwiejszy:
    >
    > przestawiasz datę w komputerze
    > robisz wszystko co trzeba
    > wysyłasz
    > drukujesz,
    > podpisujesz.

    banalnie proste, jednakze nie wiem czy pomyślałes o tym, ale odbiorca
    otrzymuje maila z datą dzisiejszą a nie przestawioną i ma dowód
    oszustwa

    > 2. Sposób trudniejszy:
    >
    > Nic nie przestawiasz, produkujesz pisma bawiąc się grafiką (tak aby
    > wyglądało jak drukuje outlook domyślnie).

    jakoś nie moge sobie wyobrazic wyprodukowania maila z zalacznikiem i
    przerobienie go graficznie na inną date
    kombinujesz Waść przeciez to widac, poza tym musialbys tego maila
    dzisiaj wyslac wiec tak czy tak dotrze do odbiorcy w dniu wyslania
    wiec Wasze maile bedą ciut rozbieżne

    ps. polak potrafi