  • Data: 2009-07-31 18:09:41
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy windykacji mailem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maciek" <u...@g...com> napisał w wiadomości
    news:087ad49a-223f-426c-b659-fdf520779d6c@c14g2000yq
    m.googlegroups.com...
    > Mam takie pytanie - otóż jakis czas temy wypowiedzialem umowe
    > windykacji pocztą elektroniczną a konkretnie sporządziłem dokument w
    > wordzie, wydrukowałem go, podpisałem, zeskanowałem i wysłałem jako
    > załacznik do maila z informacją o wypowiedzeniu umowy.
    > Czy to wypowiedzenie było skuteczne?
    > Maciek

    Wypowiedzenie - moim zdaniem - nie jest skuteczne, bowiem nie zachowano
    formy pisemnej. Ale, to nie znaczy wcale, że firma windykacyjna ma prawo do
    wynagrodzenia. Przecież wynagrodzenie ni przysługuje za zawarcie umowy,
    tylko za wykonanie konkretnych czynności. Ty gościa pozwałeś, jak rozumiem
    sprawę wygrałeś i dokonałeś windykacji. Za co zatem wynagrodzenia oczekuje
    firma windykacyjna? Czy wykonała jakieś czynności po Twoim (choć prawnie
    nieskutecznym) oświadczeniu, ze rezygnujesz z ich usług?