eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowypowiedzenie, przeniesienie i nowa umowa - wszystko razem ? › Re: wypowiedzenie, przeniesienie i nowa umowa - wszystko razem ?
  • Data: 2003-12-05 10:25:44
    Temat: Re: wypowiedzenie, przeniesienie i nowa umowa - wszystko razem ?
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > momentu
    > na
    > nie

    > Reszta to juz zalezy od tego czy chcesz tam pracowac czy nie

    No, nie bardzo. Najpierw przepis: Art. 25. § 1. (...) Jeżeli zachodzi
    konieczność zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności
    w pracy, pracodawca może w tym celu zatrudnić innego pracownika na podstawie
    umowy o pracę na czas określony, obejmujący czas tej nieobecności.

    1/ zastępstwo pracownika - Nie możesz zastapić kogoś kto nie jest pracownikiem
    (okres wypowiedzenia mija 31.12.),
    2/ usprawiedliwiona nieobecność - czyja, skoro nie będzie pracownika na tym
    stanowisku,
    3/ zatrudnić innego pracownika - sama za siebie nie jesteś "innym"
    pracownikiem ,a zatem sama siebie zastąpić nie możesz,
    4/ czas tej nieobecności - tutaj w zasadzie nieokreślonmy, bo skoro nie ma
    pracownika ...

    Generalnie bzdura do kwadratu.
    Jeżeli zatrudni kogoś na Twoje stanowisko od 01.01.2004r. zgłoś zamiar powrotu
    do pracy.

    Paweł