  • Data: 2009-06-25 10:22:03
    Temat: Re: wypowiedzenie a ciaza
    Od: przypadek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Cze, 11:29, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    > ale ja pisze, ze nieuczciwe jest branie zwolnienia lekarskiego gdy nie ma do
    > tego podstaw. A zakladanie, ze jak zajde w ciaze to bede chora to przesada.

    Zwolnienie lekarskie jest dokumentem, gdzie oświadczenie składa
    określona osoba i nie jest to pacjent. Zgadzam się, że system
    wydawania tych zwolnień w Polsce pozostawia wiele do życzenia, ale
    miej pretensję do ustawodawcy i do sądu o to, ewentualnie ścigaj
    lekarzy jeśli wiesz o takich przypadkach.

    > A jak uwaza, ze zajscie w ciaze spowoduje dla niej jakies zagrozenie zycia
    > to nie powinna zachodzic w ciaze

    A tu już wkraczasz w obszar indywidualnej decyzji zainteresowanej, od
    którego nawet państwo trzyma się z daleka.