  • Data: 2008-04-11 06:36:17
    Temat: Re: wyposazenie samochodu
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szuwarek <latarnikk(chlup)@wp.pl> napisal:
    > Wie ktos moze jak to jest z wyposazeniem samochodu w apteczki, gasnice,
    > kamizelki i tym podobne duperele przy podrozach zagranicznych.

    Co kraj to obyczaj :)

    > Czy mnie,
    > ktory mam zarejestrowany samochod w Polsce i wyposazenie wedlug polskich
    > przepisow obowiazuja rowniez przepisy innego kraju?

    W Polsce - nie, w tamtym kraju - tak. Twoje auto nie jest tam
    eksterytorialne ;)

    > Przykladowo, jesli w
    > kraju X na wyposazeniu samochodu jest obowiazkowa lopata i wiadro, to musze
    > sobie je kupic przed przejazdem przez ten kraj?

    Bingo! Wygrales kredki i uscisk dloni prezesa najbardziej lobbujacej
    firmy w danym kraju: producenta lopat i wiader.

    Ostatnio za najbardziej pogiete przepisy uznaje te, ktore sa na Slowacji.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek