  • Data: 2008-04-11 07:53:43
    Temat: Re: wyposazenie samochodu
    Od: sqbie <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 11, 8:31 am, "Szuwarek" <latarnikk(chlup)@wp.pl> wrote:
    > Użytkownik "MarekN" <m...@p...usun.to.onet> napisał w
    wiadomościnews:47ff0b7c$0$31406$f69f905@mamut2.aster
    .pl...> Odnosze wrazenie, ze mijasz sie z prawda. Ale to moze byc tylko wrazenie.

    > Wlasnie o tym mitycznym przepisie UE slyszalem od znajomego.

    Ten mityczny przepis to Konwencja Wiedenska z 1968 roku

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Konwencja_wiede%C5%84sk
    a_o_ruchu_drogowym

    a w szczegolnosci zapisy:

    "
    Jednym z praktycznym aspektów tej konwencji jest to, że policja
    drogowa nie ma prawa nakładania mandatu na kierowców samochodów
    zagranicznych, wyposażonych zgodnie z wykazem wynikającym z rodzimego
    prawa o ruchu drogowym, ale niewystarczająco z punktu widzenia kraju,
    przez który przejeżdżają.
    "