  • Data: 2004-06-20 20:55:20
    Temat: Re: wypodzenie a urlop
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ekwiwalent, ale żeby
    >
    > Tak, pracodawca może odmówić udzielenia urlopu wypoczynkowego, musi
    > wówczas wypłacić ekwiwalent.

    Na jakiej podstawie?
    Jak poczytalem kodeks, to artykul (chyba) 161 mówi, że pracodawca musi udzielić
    urlopu w tym roku, w
    którym ten urlop pracownikowi przysluguje. A ponieważ nie bedzie mial wiecej okazji
    (bo się żona
    zwalnia :) ) no to musi udzielić od razu. Jest jakiś artykul, który mówi: "jeżeli
    udzieli", ale moim
    zdaniem nie ma prawa nie udzielić, ze względu na art. 161. Czy aby nie mam racji ?

    pozdr. i dzieki
    Andrzej