  • Data: 2002-04-10 11:47:19
    Temat: Re: wypadek samochodowy
    Od: "DM" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze jedna istotna sprawa w jakim wieku było dziecko?
    > Jeśli miało mniej niż 7 lat powinno być pod opieką rodziców lub prawnych
    > opiekunów.

    nieletnia (ale wiek kolo 11 lat)

    > Aha nie napisałeś czy zostało zabrane po wypadku karetką jak to dokładnie
    > wyglądało? Przyjechała Policja kto wezwał karetkę?

    do szpitala zawiezli ja rodzice bo uciekala z miejsca wypadku.
    Proby zatrzymania byly nieskuteczne udalem sie wiec za nia i wyjasnilem
    rodzicom co sie wydarzylo
    policja pojawila sie po 1h w szpitalu.

    Pouczenie na zasadzie jesli wiozlbym ja samochodem nie przystosowanym do
    transportu
    rannych i cos by sie jej wtedy stalo nie wyszedlbym z kryminalu.
    No i sam fakt, ze odjechalem z miejsca wypadku.
    Pozniej na miejscu wypadku pomiar drogi hamowania etc (zalaczyli to jako
    dowody)
    Zkwitowalem tym, ze wiedzialem jakiej wagi byl ten wypadek
    i postapilem tak uwazalem za sluszne.