    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypadek drogowy
    Date: Sun, 5 Dec 2010 01:23:19 +0100

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > Ty nie, portal wymaga, więc pytanie - czy jest to dla Ciebie dyskomfort?

    > Nie absurdalna, tylko biorąc pod uwagę bardzo wysokie prawdopodobieństwo,
    > że człowiek korzystający z internetu będzie również posiadał jakiś adres
    > e-mail :) No ale fakt, są przecież ludzie nie posiadający komórek czy
    > nawet kont bankowych ;-)

    Sprawa jest bardzo prosta: jakbym używał emaila to emailem wysłałbym
    zapytanie.

    > No i?

    No i zostałby udostępniony.

    > Całość trwa mniej więcej 20-30 s.

    No i ?

    > Jakie utrudnianie,

    Pisałem już czego wymaga a co nie jest zupełnie potrzebne

    > jakie kłopoty?

    Wszystkie wynikające z zupełnie niepotrzebnego użycia poczty elektronicznej.
    Pisałem już, że trzeba posiadać konto poczty i udostępnić jego adres a to
    dopiero początek bo jeszcze ta poczta musi zadziałać.

    > Abstrahując od tego, że masz tę usługę za darmo (a ktoś jednak musiał
    > stworzyć taką bazę danych), więc naprawdę narzekanie, że się musiało
    > poklikać kilka razy myszą jest trochę na wyrost :)

    Dla mnie za darmo bo płacą wszyscy ubezpieczeni ??? No i co to ma do sensu
    zakładania konta w serwisie, które być może użyję tylko raz w życiu, bo jak
    będę chciał użyć po raz kolejny to już będzie nowa wersja serwisu, w którym
    oczywiście znowu będzie trzeba założyć konto ? Pierdoły do kwadratu i tyle