  • Data: 2008-12-02 15:05:53
    Temat: Re: wynajem mieszkania i abo. tel.
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 02 grudzień 2008 11:53
    (autor Czabu
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gh34fj$9f3$1@mx1.internetia.pl>):

    > W tym momencie może im i nie są potrzebne, ale jak będą chcieli zmienić
    > najemcę, to może okazać się duzym problemem.

    To nie tnij zdania w pół.

    > On chce zaoszczędzić, a nie dokładać do interesu. A koszty ponownego
    > podłączenia niekoniecznie muszą być niskie.

    Niższe niż abonament. Przyłączenie łącza TPSA jest chyba za 0zł albo grosze.
    Abonament -- chyba z 50zł miesięcznie. Więc wiesz....

    > Z telefonem widzę ew. żal za numerem, ale jak długo mieszka, a
    > A ponowne podłączenie sponsoruje wg Ciebie dostawca prądu?

    Nie, kosztuje chyba 120zł. Napisałem wyraźnie: ,,zobowiązać do pokrycia
    kosztów ponownego przyłączenia po jego wyprowadzce.''

    > Jak wspomniałem wcześniej właściciel może sporo stracić w momencie zmiany
    > najemcy. Kto wynajmie lokal bez mediów? Zanim z powrotem je podłączy moze
    > się okazać, że stracił klienta, albo stracił np. miesięczny czynsz.

    Już się nie martw. Chłopaki z elektrowni podłączają szybko i sprawnie.

    > Nie widzę powodu dla którego wynajmujący miałby "zubożać" swoją własność,
    > dla czyjegoś "widzimisię".

    A jak zamówił prenumeratę Big 'Uns? To ktoś ma płacić przez 10 lat za to,
    choć jest np. bratem arcybiskupa i melonami się brzydzi? A do tego jak
    właściciel zamówił sobie Kablówkę, Cyfrę Dodać, Cyfrowy Polsat, codzienne
    wizyty świadków Jehowy oraz trzy bezprzewodowe internety?

    > Tak, tak, wiem, że odłączenie telefonu i ponowne podłączenie jest
    > operacją znacznie mniej kosztowną i prostszą niż ta hipotetyczna wymiana
    > silnika, ale IMHO sytuacja jest podobna.

    Nie jest podobna. Ty proponujesz burzenie ścian, a on tylko zdjęcie chuinki
    zapachowej.

    --
    Tristan