    From: "Magda" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wynagrodzenie
    Date: Thu, 6 Dec 2007 19:07:40 +0100

    Użytkownik "Magda" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fj9den$g10$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w wiadomości

    Moze wlasnie dlatego kilka osob z Twojej rodziny umarlo, bo mi jakos nie
    przeszloby przez gardlo slowo zdechlo.
    Poniewaz nie dbali o siebie wystarczajaco dobrze. Same leczenie to za malo.
    Czlowiek musi inwestowac w siebie, w to co bedzie pozniej jak leczenie
    dobiegnie konca. Przynajmniej tak mi powtarza moj onkolog.

    Co do 400 zl, to naprawde nie jest duzo. Dwoje doroslych ludzi, w tym maz ze
    sporym apetytem. On ja z tych 400 zl, a 3 razy tyle wydaje poza domem na
    jedzenie. Naprawde mnie nie rozumiesz? Naprawde nie widzisz o co walcze? Czy
    nie chcesz tego widziec?

    Nie uzalam sie nad soba. Wyszlam za tego czlowieka. Przysiegalismy sobie.
    Jest mi WINNY pomoc i nie mowie tu o tym zeby mi dawal na buty i ciuchy,
    tylko zeby mi pomogl troche przejsc przez te chorobe. Nie rozumiesz tego?!

    Jedna osoba tutaj napisala ze wszystko co sie zarobi jest wspolnota
    malzenska. Wlasnie takiej odpowiedzi oczekiwalam. Nie tego co Ty napisales
    Rafale, bo ja jestem ostatnia osoba na swiecie, ktora by uzala sie na soba!
    Wierz mi.

    Pozdrawiam.