  • Data: 2006-06-15 12:36:44
    Temat: Re: wymowienie dla nauczyciela mianowanego
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):
    > Pozostaje jeszcze kwestia stanu nieczynnego.
    > Jestem bardzo ciekaw rozstrzygnięcia sądu - napisz proszę, jak to sie
    > skończyło.
    U mnie tak się właśnie skończyło i też miałam 19 lat pracy w
    pełnym wymiarze godzin , mianowanie itp.
    Pani dyrektor nakłamała w sądzie pracy , że nie ma dla mnie godzin
    ( zaraz po zwolnieniu mnie zatrudniła inną nauczycielkę do tego
    samego przedmiotu - panią emerytkę na 1/2 etatu ) , dokumentacja
    stwierdzająca merytoryczną poprawność i jak najlepszą ocenę mojej
    pracy ( tzw. karty hospitacji ) nie zostały udostępnione sądowi ,
    choć o to prosiłam , bo p. dyrektor stwierdziła , że nie ma
    obowiązku ich udostępniać w sądzie pracy , jako że są to
    dokumenty wewnętrzne , zresztą sąd przyznał jej rację ( !!!! ) .
    Tak więc pełna samowolka w obliczu prawa .